علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

دونه سیب

فرشته آسمونی .....

1392/7/25 17:20
نویسنده : مامان جونت
412 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بالاخره پاهای کوچولو و نازت رو به دل کوچیک من گذاشتیtotalgifs.com moreheads gif gif 52.gif

الهی که 9 ماه همینطور آروم و ثابت تو دلم بمونی totalgifs.com woopies gif gif 015.gifو به موقع بیای بغلمniniweblog.com

الهی شکرت که فرشته مو فرستادیtotalgifs.com moreheads gif gif 47.gif

خداجون ما آدما از حکمتت خبر نداریم و خیلی عجولیمMeemo Rabbit emoticon

تو بهترین زمان فرشته مو بهم دادی پس خودت هم ازش مراقبت کن خداجونم،مهربونمtotalgifs.com moreheads gif gif 40.jpg

حالا ازت میخوام واسه همه خاله ها دعا کنیtotalgifs.com moreheads gif gif 88.gif که خدا جون نی نی اوچولوی اونا رو هم زودی بذاره تو دل ماماناشونtotalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg1c.gif

 

اینم عکس بی بی چک هام

 

 

 

 

اینم عکس سورپرایز مامانی واسه بابایی

سورپرایز

سورپرایز2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مهشیده(ثمره عشق مامان و بابا)
22 اردیبهشت 92 12:13
فاطمه جونم خداروشکر
انشاءلله خدا 9 ماه جاشو محکم کنه و صحیح و سالم بیاد تو بغلت
التماس دعا گلم


فدای تو مهربووووووووووووووووووون
mani_mania
22 اردیبهشت 92 12:14
خیلی خوشگله دوسش دارم


ممنون
فاطمه.عشق نی نی
22 اردیبهشت 92 12:15
سلام عزیز دلم
ای جونممممممممممم
مبارکت باشه الهیییییییییییی
انشاالله به سلامت قدمهاشو تو خونتون برداره
زیر سایه پدر و مادرش به سلامت و خوشی زندگی کنه
انشاالله با حضورش مهر و محبتو گرمای زندگیتونو بیشتر کنه
الهی آمینننننننننن


ممنون عزیز دلم انشالله نی نی تو هم به زودی بیاد تو دلت لونه کنه
مامان اینده *آرزو*
22 اردیبهشت 92 12:52
سلامممممممم عزیزمممممممممم
وااااااااااایییییییییییییی خیلی خوب بوووووووووود ...مبارک باشه ورود نی نی به دلت عزیزممممممم هوووووووووووووووورررررررررررااااااااااااااااااااااااا ....


قربونت بشممممممممممممممممممممم جیگر طلا بوس
سوگلی 64
22 اردیبهشت 92 13:04
به سلامتی ایشاا... خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه خدایا به خاطر مهربونیت شکر
سوگلی 64
22 اردیبهشت 92 13:08
ایشاا... به سلامتی خدا برای پدر ومادر حفظش کنه
خدایا برای مهربونیت شکر


ممنون گلم
مامان دوقلوها
22 اردیبهشت 92 13:48
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم انشاا... به حق این ماه عزیز نی نیت به سلامتیبیاد تو بغلت


ممنون عشقم انشالله به زودی واسه تو خوشحالی کنم
بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:52
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .


اگه شد چشم
ابریشم
22 اردیبهشت 92 14:01
فاطمه جونم دیدی گفتم این ماه مامانییییی...ای جونم...ایشالا نینیت هر چی که هست اول از همه سالم دوم صالح و سوم توپولی و چهارم به موقع بیاد بغلتتتتتتون. میبوسمت و بازم تبریککک میگم دوست خوبم


ممنون ابریشم عزیزمممممممممممممممممممم

تو خیلی به گردنم حق داری
arezoo
22 اردیبهشت 92 15:09
ای جونم فاطیما جون من خیلی خوشحالم.به امید خدا نه ماه دیگه سالم بیاد تو بغلت عزیزم.عاشق سورپرازت شدمم


ممنون گلم
arezoo
22 اردیبهشت 92 15:12
وایییییییییی خیلی خوشحالمانشاالله سالم بیاد تو بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.عاشق سوپرازت شدم.مواظب خودت باش


ممنون عزیز دلم بووووووووووووووووووووووس

انشالله نی نی تو هم به سلامتی به دنیا بیاد
نیلوفر
22 اردیبهشت 92 19:33
ای جونمممممممممم به این نی نی ناز و بتای 270ش. انشااله نه ماه بارداریت به سلامتی و راحتی سپری بشه و نی نی تو بغل بگیری گلم.
ارزش این همه وقت انتظار و داشت.


عزیز دلمییییییییییییییییییی جیگرم

انشالله چند روز دیگه میام واسه تو خوشحالی میکنم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
23 اردیبهشت 92 12:36
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تبریک...
خیلی خوشحال شدم ...
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
خدایا شکرت که دل دوستام و شاد میکنی


منم خیلی برای تو خوشحالمممممممممممممممممممم
مهدیه
23 اردیبهشت 92 14:41
بوووووس
انشالله زود بیاد تو بغلت سالممممممممممم


فدای تو بشم من مهربوووووووون
خواهر فرناز
23 اردیبهشت 92 20:53
صبح تو دانشگاه نظرتونا خواندم سریع با موبایل اومدم براتون نظر گذاشتم ثبت نشده؟

مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه

ایشالا قدمش خیر باشه

وهمیشه آروم باشه




ممنون گلمممممممممممممممممممممممممم زحمت کشیدی اومدی
darya
25 اردیبهشت 92 0:11
فاطمه عزیزم ان شالله که نی نی ت صحیح و سالم به دنیا می یاد به خدا از صمیم قلبم برات خوشحالم
ان شالله همیشه شاد باشی
راستی نی نی هامون همسنن


انشالله نی نی تو هم سالم میاد بغلت بوووووووووس
ماماطهورا
26 اردیبهشت 92 14:51
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي عزيزم خيلي خوشحال شدم مباركهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


قربونت برمممممممممممممممممم من

انشالله واسه خودت
خواهر فرناز
26 اردیبهشت 92 23:39
چرا نظرم ثبت نشده؟ سه باره مینویسم ایشالا ثبت بشه مبارکههههههههههههههههه ایشالا قدمش خیر باشه وفرزند صالح وسالمی براتون باشه
فاطی
27 اردیبهشت 92 23:35
سلام فاطی جووووووووون
خدارو صد هزار مرتبه شکر
خوشحالم که با خبر خوب اومدی سراغم.
خدا به حق همین شب قبل ایشالله جاشو محکم کنه توو دلت


ممنون عشقمممممم
جیگر مامان
28 اردیبهشت 92 16:07
وای عزیزمممممممممممممم
مامان شدیییییییییییی
خانوم تبریککککککککککک
خیلی خوشحال شدممممممم
مبارک باشه
میشه بگی مشکلت چی بود


ممنون جیگرم
ماماطهورا
29 اردیبهشت 92 14:13
مباركه مباركههههههههههههههه دونه سيب خوشمزمون افتاد تو دل مامانش انشالله تا 9ماه جاش تو دل ماماني محكم و راحت باشه


ممنون عزیز دلم
الی
30 اردیبهشت 92 1:25
سلام
تبریک تبریک تبریکککککککککککککککککک
وااای خیلی خوشحالم امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی

من بیبی مثبتم 4 روزه ولی روز اول آزم منفی بود و باید دوباره برم
دعام کن


وااااااااااااااای خدا انشالله به حق علی مرتضی آزمایشتم + بشه حتما خبرم کن
مسیحا بانو
10 خرداد 92 22:41
سلام عزیزم
خوشحالم که مامان شدی
واسه ما منتظر ا خیلی دعا کن
رمز اگه بدی خوشحال میشیم


منو میشناسی؟
مامی فرناز
13 خرداد 92 13:29
انشا.. به سلامتی نینی گلت میاد بغلت عزیزم.
برای ما هم دعا کن


ممنون
صوفیا
14 خرداد 92 9:49
عزیزم الهی همیشه در پناه خدا باشه نینی ات وزیر سایه پر مهر پدر ومادرش
مبارکت باشه


ممنون بووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد