علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دونه سیب

مسابقه ی وبلاگی

1392/3/13 15:30
نویسنده : مامان جونت
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان مهدیه مامان دوقلوهای جیگر طلا زحمت کشیده منو به این مسابقه دعوت کرده حالا بریم سراغ سوالا

1-بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟

از دست دادن عزیزانم مثل پدر،مادر،همسر در زمان حیاتم

2-اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار می کنی؟

میرم شرکت شوهرم ببینم چیکار می کنه؟

3-اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن 5 الی 12 حرف رو داشته باشه چیه؟

خوشبختی

4-از میان اسب و پلنگ و عقاب کدومو دوست داری؟

خوب معلومه اسب چون آرومتره

5-کارتون مورد علاقه ی کودکیت چیه؟

فوتبالیست ها

6-در پختن کدوم غذا مهارت نداری؟

فکر می کنم قیمه کدو

7-اولین واکنش موقع عصبانیتت چیه؟

هیچی اخمامو شدیددددددد تو هم می کنم یا میگم اههههههه

8-با مرغ،اورانیم،دریا و خسته جمله بساز

از آب تنی تو دریا خسته شده بودم یه مرغ کباب شده با طعم اورانیوم زدم به بدن

9-دو بیت شعر که خیلی دوست داری

من مانده ام تنهای تنهااااااااا ماندممممممم من ماندم تنها میان سیل غم ها حبیبم سیل غم هااااااااا

10-اگه بخوای با تونل زمان به یه روز زندگیت در گذشته و آینده سفر کنی کجاست؟

گذشته وقتی که خیلی خیلی بچه بودم و درد و رنج این دنیا رو حس نمی کردم.آینده وقتی که عروسی بچه هامو ببینم

11-چه رنگی هستی؟

سفیدددددددددد

12-اگه بخوای از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب می کنی؟

آلمان چون خیلی سرسبز و تمیزه و منظمن

13-بهترین sms inbox چیه؟

آدم های خوب نه خاطره اند،نه تاریخ،بلکه حقیقت روزگارند؛درست مثل تو

14-اگه قرار باشه سه نفر از عزیزانتو دعوت کنی چه کسانی هستند؟

مادر،همسر،زنداداش

15-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگیت حذف کنی چیه؟

دروغ

16-کسی رو بخوای ملاقات کنی؟

آقا امام زمان(عج)

17-اگه بخوای اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کنی؟

ثمره ی عشقمون

18-خصوصیت اخلاقی؟

صبور ولی آتش زیر خاکستر

19-کاشکی؟

امام زمان زودتر میومد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا باید 3 نفر رو دعوت کنم؟

ابریشم جون

نیلوفر جون

مهدیه جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پسته
13 خرداد 92 15:50
سلام

دونه سیب شما و پسته ما تقریبا هم سن در میان

ای جونم انشااله سالم به دنیا بیاد


ای جونممممممممم چه ناز پسته!!!!!
نیلوفر
13 خرداد 92 17:19
مرسی از دعوتت عزیزم.



بوووووووووووووووس
مهدیه
14 خرداد 92 0:47
یعنی الان من دعوتم؟!


آره تو هم باید به این سوالا جواب بدی و آخر سر 3 نفر از دوستان وبلاگیت رو دعوت کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد