علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دونه سیب

یک روز پر استرس و استثنایی

1392/7/25 17:31
نویسنده : مامان جونت
325 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود فرا رسید و قرار شد امروز برم برای اینکه بفهمم توی فسقل چی هستی

من تمام استرسم از این بود که بابایی بیاد تو و آقای دکتر بگه نی نی دختره و بابایی یه جوری بشه

ولی خداروشکر اون موقع کار براش پیش اومد منو گذاشت و رفت

منم تا وقتی بابایی بیاد رفتم داخل

وای نمیدونی چقدر استرس داشتم دلم داشت از دهنم میزد بیرون

آقای دکتر دستگاهو گذاشت رو دلم اول از همه وضعیت قرارگیری رو گفت گفت سرش به پایینه بعد کم کم رفت وسط گفت پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره

وای نمیدونی چه حالی شدم قند تو دلم آب شدددددددددددددددددد خیلی حس خوبی بود

بعدش آقای دکتر بقیه چیزاشم چک کرد و گفت سالمه همه جاش

خدا رو هزاران بار شکر کردم

بعدش با بابایی رفتیم زیارت حضرت عبدالعظیم و امامزاده حمزه و امامزاده طاهر و ازشون تشکر کردیم

بعدشم به مامان بزرگا خبر دادیم

البته اول مامان مامانی خودش زنگ زد خخخخخخخ از بس هول بود و منتظر

اول بابایی یه کم سر به سرش گذاشت و گفت دختره ولی بعد راستشو بهش گفت

در هر صورت خوشحال میشدن مطمئنمممممممممم

بعدش رفتیم پیش مامان بابایی البته من تو ماشین بودم بابایی با مامانش یه کم سر و کله گذاشت هههههههه به اونم اول گفت دختره بعد گفت پسره

خلاصه هر دو طرف خوشحال شدن

بعدشم اومدیم خونه مامان بزرگینا(مامان مامانی) یه صبحانه مشتتتتتتتتتتتت خوردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
21 مرداد 92 11:38
مبارکهههههههههههههههههههههههههههه عزیزم خدا برات حفظش کنه.


فدات بشم ممنون

تو چه خبرررررررررررر؟
sanaz
21 مرداد 92 14:35
www.myninishop.com
ماماطهورا
21 مرداد 92 17:50
عزيزم مباركهههههههههه خداحفظش كنه


فداتتتتتتتتت
مامان خانومی
21 مرداد 92 18:09
سلام
نبارکه مبارکه عزیزم پسر نازت قدمش خیر باشه تو زندگیت


ممنون گلم بوووووووووس
مامان پسته
22 مرداد 92 9:15
جونمممممممممم پسمل گلمونننننن

اجی سونو سه بعدی رفتی؟؟

دکتر خودم می گفت سونو معمولی هفته 17 جنسیت رو نشون نمیده


نه عزیزم معمولی رفتم.هفته 18 بودم یعنی 18 هم کامل شده بود
گلی
25 مرداد 92 18:59
انشاا... خدا برات سالم نگهش داره و دامادیش رو ببینی عزیزم


ممنون عزیز دلممممممممممممممممم
المیرا
6 مهر 92 14:36
سلام فاطمه جووووون
خیلی خوشحال شدم که نی نی همونیه که میخواین
ایشالاه به سلامتی هم زایمان کنی و دامادش کنی

خوشحالم که با کلوبمون(چشمک) هممون به خواسته هامون رسیدیم

خدا رو شکر


سلام عزیزم آره شکر خدا ولی من هیچ کاری واسه پسر شدن جز دعا نکردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد