علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دونه سیب

نظرات (5)

نانا و نینی جون
30 بهمن 91 17:10
سلام نبینم غمتو عزیزم
دوستتدارم


ممنون عزیزمممممممممممم
خواهر فرناز
1 اسفند 91 13:46
سلام
یه وبلاگ جدید درست کدم لطفا بیا اونجا برام نظر بندیسید
ممنونم ومنتظر نگاه گرمتون هستم
بووووووووووووس به دوست جونم
اینم ادرسش
http://namazrahekhoda.blogfa.com/
چرا مامانی غصه دار شدین؟نبینم غصه شما را


چشم سر میزنم حتما.

زندگی بالا و پایین داره دیگه!!!!!
خواهر فرناز
5 اسفند 91 9:55
فکر کردم نی نی دار شدین

نی نی رفته پیش خدا که شما غصه دار شدین

خوب خدا را شکر که اینا نبوده




نيلوفر
6 اسفند 91 9:58
چي شده ؟؟؟نبينم غصه دار باشي


همه غصه دنیا ریخته تو دلم
مادام بوفی
8 اسفند 91 6:47
سلام مامان عزیز
یه سورپرایز دارم برات...
فرصت کردی حتما ببین
میتونم یه قالب فوق العاده باطرح سیب و تصویر گرافیکی نی نی و مامانی وقتی نی نی تو دلشه رو براتون طراحی کنم..
دوست دارم بین طرحام قالب یه مامانی که هنوز نی نیش نیومده باشه
و شما میتونید بهترین گزینه باشین


ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد