علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دونه سیب

نظرات (9)

من وآقایی
24 بهمن 92 14:26
فاطمه جونم بخورم این پسرتو...خدا چقدر خوشگل و مامانی شده براش اسپند دود کن...هزار ماشاءالله....
مهتاب
25 بهمن 92 13:26
ای جانم این گل پسملی همش داره فکر میکنه
مامان جونت
پاسخ
ههههههه از بس که مامانش ت حاملگی فکرای جور واجور می کرد
نیلوفر
26 بهمن 92 18:46
عسیسممممممم اینجایی که خوابیده چقدرررررر بامزه ست. تو خواب داره میخنده. قلبونشششش بلمممممممممممم
مامان جونت
پاسخ
فدای تو خاله نیلو
من وآقایی
27 بهمن 92 14:42
فاطمه جونم ممنون از تیریکت.... هر چند خیلی ناامیدم لکه بینی دارم و اصلا اوضاعم روبه راه نیست...نمیدونم شاید اینم قسمتش نیست بیاد دنیا و من بشم مامانش... تو رو خدا خیلی دعام کن...
مامان جونت
پاسخ
فدای تو بشم عزیزممممم انشالله می مونه غصه نخور اگه قسمت باشه حتما می مونه
mani_mania
28 بهمن 92 10:02
عزیزم بوربورکت چه ناناز خوابیده قلبونش
مامان جونت
پاسخ
قربونت مانیا جونم
آلما
1 اسفند 92 15:32
خداییی من فاطی جون به زودی تمام این لباسها که براش گشاده تنگ میشه ایشالله دکتریشو ببینم مممممم
مامان جونت
پاسخ
ممنون آلما جونم دخملی رو ببوس
UIrYzXqxSVgJtriWzl0EurCHQED8flkX9hb2GJolXLo.
3 اسفند 92 15:06
سلام عزیزم.خوبی؟ای جونممممممممممممممممممم این آقا رو ببین.موهاش کو مامانش.خدا حفظش کنه.ببوسش از طرف منااااااااا.دلم میخواد بغلش کنم بچلونمش بوسسسسسسسسسسس
مامان جونت
پاسخ
ممنون مهتابم ههههه موهاشو باد برده
arezoopingo
6 اسفند 92 13:26
عزیزم اون پیام آخری رو من دادم نمیدونم چرا اسمم اونطوری شده. خوشحال میشیم به ما هم سری بزنی
مامان جونت
پاسخ
آرزو جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی خوشحالم کردی سر زدی به وبلاگم
fafa
18 اسفند 92 19:43
ای جونممممممممممممممممممممممم تو عکس سومی میگه من اعصاب ندارمااااااااااااااااااااا خیلی کوچولویههههه ای جونممم
مامان جونت
پاسخ
هههههه آره اعصاب مصاب نداره کلا بچم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد