علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دونه سیب

نظرات (11)

امیر حسین و مامانش پریسا
25 اسفند 92 17:20
سلام فاطمه باورم نمیشه خیلی وقته سراغتو نگرفتم اخه تا وارد وبت میشدم رمز میخواست برا همین تا اینکه امروز یاد اون رمزی که بهم داده بودی قبلا افتادم اونو زدم درست بود وای خدای من چه گل پسری ای جونممممممممممممم ماشالله یه اسفند دود کن براش چقدر خوشگله مخصوصا چشمای نازش ای جونم اومدم بگم ما داریم میریم مکه خوبی یبدی دیدی حلال کن خلاصه ببخش ما رو پیشاپیش مبارک باشه نوروزتون
مامان جونت
پاسخ
وااااااااااااااای پریساااااااااااااااااااااا خوش به حالتوووووووووووووون
خواهر فرناز
26 اسفند 92 9:47
اینو ببین دوستش داری؟ http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13950369762.jpg?46
خواهر فرناز
26 اسفند 92 11:52
عزیزم دختر عمه ام میخواد بیاد وبلاگت اجازه میدی بهش رمز بدم؟ میگه قبلا که حامله بودی هنوز رمز نداشت اومده بوده الان خیلی دلش میخواد بیاد پسرتو ببینه اصلا کاری نداشته باش که دختر عمه منه اگه دوست داری اجازه بده بهش رمز بدم اگه دوست نداری اصلا رو دربایستی نکن
مامان جونت
پاسخ
نه بابا خواهش می کنم این چه حرفیه بده بهش ببینه خوشحال هم میشم
خواهر فرناز
27 اسفند 92 11:25
سلام منظورت اینه که بچه کناری عوض بشه؟یالباس بپوشونمش؟چون گفته بودی ابی اینا ابی داشتم وبچه باماهی ها تویه عکسن نمیتوانم کاریش کنم باید یه قالب دیگه برای عکست پیدا کنم
نگار
28 اسفند 92 2:10
به به مامان هنرمنددددددددددددددددددد آقا علی رضاااااااااااااا جونم لبخند پسرمون ماشالااااااااااااااااااااا خدا نگه داش باشه فاطمه جونم پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم که سالی سر شار از سلامتی و خوشی و برکت داشته باشی
مامان جونت
پاسخ
ممنون نگارم همچنین شما عزیزم
خواهر فرناز
1 فروردین 93 10:47
سلام فاطمه جون سال نو مبارک ببخشید دیر شد دستم به کارای خونه بند بود امیدوارم خوشت بیاد http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13953861772.jpg?52
fafa
4 فروردین 93 20:11
سلام عزیزم عیدت مبارک سالی خوب و خوش و پر خیر و برکت داشته باشی با خانواده من منتظر عکسای نوروزی پسر گلت هستممممم
darya
9 فروردین 93 15:47
سلام عزیزم سال نوتون مبارک خیلی ماه شده ماشالله علیرضا هزار تا بوووس
مامان جونت
پاسخ
سلام دریا جونم سال نوی شما هم مبارک باشه عزیزممممممم ممنون خاله جون به مهرسام جونت که نمی رسم
الهام
18 فروردین 93 12:03
عزیز دلم نازنینننننننننننننن خوش خنده
نازی مامان امیر علی
18 فروردین 93 15:16
سلام عزیزمممممممممم وای خدا چقدر تو نازی خاله جیگرتو بخورم کوچولویه خوردنی
مامان جونت
پاسخ
فدات خاله نازی نظر لطفته امیر علی که خیلی جیگرتره
مامان خانومی
21 فروردین 93 11:48
سلام خبر دارم برات در حد تیم ملی
مامان جونت
پاسخ
مبارکه جیگر طلا رفتم خوندم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد