علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دونه سیب

جشن سالگرد ازدواجمون

1392/7/25 17:25
نویسنده : مامان جونت
581 بازدید
اشتراک گذاری

دونه جونم 7 خرداد هم سومین سالگرد ازدواج من و بابایی بودniniweblog.comو هم تولد 31 سالگی بابا جونی.totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

منم کلی تدارک دیدم واسه سورپرایز کردن بابا جون.

اول از همه کیک تولدشکیک تولد بابا جونی

 

بعد یه ژله بستنی خوشمزهژله بستنی

بعد یه کادوی خوشگلکادوی بابا جون

بعدشم چند تا عکس با بابایی انداختیم که یادگاری برامون بمونه که اینجا نمیشه گذاشت چون شخصیهچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطی
9 خرداد 92 20:01
وااااااااااااااااای با رضای من تولدش توو یه روزه
تبریک میگم
هم تولدش همسری رو
و
هم سالگرد ازدواجتون رو


کیک روو هم خودت درست کردی؟؟؟؟
بابا کدبانوووووووو


نه بابا من مثل تو کدبانو نبودم آخه سختم بود رفتم حاضری خریدم ولی نوشته ی روشو خودم نوشتم هههههه
خواهر فرناز
9 خرداد 92 20:05
ممنون که بهمون رمز دادین
به به سالگرد ازدواج
جش تولد
دست گلت درد نکنه مامان گلی
ایشالا دونه سیبمون زود به دنیا بیاد بببینه چه مامان
گلی داره
راستی چرا پستتاتون رمز دار شد مزاحم داشتین؟


آره یه فضوووووووول داشتم همه رو از این به بعد رمز میذارم تا حالش جا بیاد
نیلوفر
9 خرداد 92 22:24
مبارکههههههههههههههههه عزیزممممممممممممم

انشااله به پای هم پیر بشید. تولد همسرتم مبارک باشه. امسال جشنتون یه حال و هوای دیگه داشته ها. سه نفره ی دونفره




آره واقعا یه حال دیگه ای بود ممنون گلم
مهتاب
9 خرداد 92 22:38
مامان فاطمه انشالا...همیشه خوشبخت سالم در کنار نی نی زندگی 120 ساله داشته باشید


ممنون عزیزم
مهدیه
10 خرداد 92 11:20
وای چه با سلیقه.....


نه بابا خیلی هم با سلیقه نیستم
نانا و نینی جون
10 خرداد 92 11:25
سلام
مباررررررررررررررررررررکه مبارکههههههههههه
سال دیگه نینی رو تو بلغت بگیری جشن بگیرن
به پای هم پیر بشین
ننه جوراب ببافین


ممنون عزیزم
هیجان
11 خرداد 92 9:17
عزیزم مبارکه
ایشالله تولد نی نی
خدا هر دوتاشون رو برای حفظ کنه


ممنون گلم بووووس
فاطی
12 خرداد 92 12:09
سلام فاطی جونم
خوبی؟؟
موش کوچولو خوبه؟؟
چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟
منم بعضی از پستامو رمز دار کردم.خوب کاری کردی.فضولا توی دنیای مجازی هم نمیذارن به حال خودمون باشیم.





سلام عزیزم قربونت برم اونم خوبه فردا آپ می کنم وبمو
مامان دوقلوها
12 خرداد 92 21:13
سلام عزیزم شما هم به مسابقه وبلاگی دعوت شدین تشریف بیارین


باشه میام الان
امیر حسین و مامانش
13 خرداد 92 12:16
مبارکت باشه فاطمه گلم صد سال به این سالها


ممنون فدات شم
امیر حسین و مامانش
13 خرداد 92 12:17
ما هم جزو دوستات هستیم یا نه فاطمه
پریسام


فدای تو معلومه که هستی تو وبلاگت با نظر خصوصی رمزمو میدم
شرمنده خدا
31 خرداد 92 19:52
سلام عزیزم خوبی گلم من چی دوستت هستم یا نه


سلام عزیز بله که هستی حتما بهت رمز هم میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد