علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دونه سیب

بالاخره روز موعود فرا رسید

1392/7/25 17:26
نویسنده : مامان جونت
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره رفتم سونوگرافی تا تو رو ببینم.وای که چقدر من و بابایی استرس داشتیمنگران.ولی بالاخره نوبتم شد و رفتم تو.تا دکتر دستگاهو گذاشت رو دلم دیدم یه چیزی اون توئهچشمک.فهمیدم خودتی عشقممممممم.مژه

بعد دکتر گفت مبارکه.دلقکیه کم خجالت کشیدم ههههههههخجالت

بعد پرسیدم دکتر ضربانش منظمه؟سوالگفت بلهلبخند

خلاصه امروز بهترین روز زندگیم بود

اینم عکس سونوگرافیم

عزیز مامان تو این عکس آخریه آقای دکتر همه رو انگلیسی نوشته ولی من واست ترجمه می کنم

نوشته که قلب ناز شما 164 بار در دقیقه داره می تپه الهی فدای اون قلبت بشممممممممممم

نوشته که جفت شما جلوی شماست و کاملا جوونه و من باید یه کمی بیشتر مراقبت باشم عشقم

خونه تو کاملا امنه یعنی بسته است و طولش 40 میلی متره یعنی 4 سانت

اندازه ی تو هم 21 میلیمتره الهی فدای قد و بالات بشمممممممممممممممم من

الان شما 8 هفته و 5 روزته

آقای دکتر گفته شما 26 دی ماه میای بغلم ایشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ابریشم
18 خرداد 92 16:27
ای جونممممممممممممممممم عروسمووووو ای خداااااااا...الهی چشم بد ازش دور باشه...اللهم صل علی محمد و ال محمد...فاطمه جونم به سلامتی و دل خوشششششش


فدات بشممممممممممممممممممممممم عزیزم بووووووووووووس
مهدیه
18 خرداد 92 20:05
هورررراااااااااااااااااااااا
مبارکه


ممنون عزیز دلم ایشالله قسمت خودت
لیلا
19 خرداد 92 2:29
سلااااااااااااااااام عزیز دلم . خوووووووووبی ؟؟؟؟ وای که چقدر برات خوشحالم که نینی اومدههههههههه. الهی شکررررررررررر مبارکهههههههههه . الهی که به سلامتی طی بشه و به سلامتی فارغ شی . عزیزم من رمزتو ندارم . اما تا همین جاش ارزوی سلامتی و دل خوش دارم . بی نهاااااایت خوشحالم کردییییییییییی


واااااااااااااااااااای الهی فدات شممممممممممممم که اومدی

دلم واست یه ریزه شدههههههههههههههههههههههه بود

ممنون عشقمممممممممممممممممم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
19 خرداد 92 13:32
ای جانممممممممم
خداروشکر انشالله خدا نی نی نازو کوچولوتو واست حفظ کنه عزیزم بازم تبریک یه عالمهههههههههه
راستی رمز خصوصی


ممنون عزیزم
نگار(مامان سام)
19 خرداد 92 18:07
مبارکه فاطمه جون خیلی خوشحال شدم که دوباره داری مامان میشی.ایشالله ایندفعه به سلامتی 9 ماه طی بشه و نینی خوشگلتو بغل کنی.عزیزم من رمز ندارم.


عزیزم ممنونم که سر زدی بهم بوووووووووووووس

رمز رو هم می فرستم برات
نیلوفر
19 خرداد 92 22:16
عسیسسسسسسسسسممممممممم ناناز خالههههههههه قربونششششششششش برمممممممممممم.


فدات خاله جونی انشالله یه روزی عکس سونوگرافی نی نی گولوی تو رو ببینیم
مامان پسته
20 خرداد 92 12:43
ای جونم نگاش کن الان من دقیقا دیدم پستم چه شکلیه

خوبه آدم با دوستش بارداریشون فقد 1روز فاصله باشه ها

یه جا خوندم اگه ضربان قلب بچه زیر 140 باشه پسره و بالای 140 دخدره به نظرت میشه اینجوری گفت؟؟

فک کنم از نظر علمی زیاد درست نباشه

اگه اینجوریه پسته منو دونه سیب شوما دخدر میشن ای جونمممممممممممممممممم


ههههههه به نظر منم درست نیست چون خیلی اشتباه داشته
الهام ما مان پارسا
24 خرداد 92 3:13
سلام عزیزم مبارکتون باشه چشمتون روشن
اعیاد شعبانیه هم مبارکت باشه
خوشحالم وبعد روزها که سرم شلوغ ود با مامانم وبابام وبرادرم داریم میریم مشهد دعا کو هستم
مراقب خودتون باشید
به ما سری بزنید


ای جونم خدا به همراهتون عزیزم التماس دعای حسابی
سمیرا مامان آنیسا
28 خرداد 92 23:13
فاطمه جونم من هر چی اومدم همه مطالبت رمز دار بود که


گریه نکن خوب میدم بهت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد