علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دونه سیب

اندر احوالات این روزها

1392/12/9 9:43
نویسنده : مامان جونت
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیرضای مامان-9 اسفند 1392

الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم تو، تو خواب ناز هستیماچ

این روزها حال خوبی نداری همش نق نق می کنی بی دلیل گریه می کنی رو زمین نمی مونی همش 5 دقیقه اونم اگه خیلی سرحال باشی.

سه شنبه 6 اسفند بردیمت پیش یه خانوم دکتر آخه تا شیر می خوردی یا دارویی می خوردی سینه ات خس خس می کرد .خانوم دکتر معاینه ات کرد گفت احتمالا رفلاکس داره سریع ببرید سونوگرافی.ما هم رفتیم سونوگرافی تا دیدیم بله رفلاکس داری اونم از نوع شدید.ناراحت

داروهات رو هم گرفتیم و برگشتیم مطب خانوم دکتر ، دستور داروها رو بهمون داد و الان 3 روزه که داریم بهت دارو میدیم خدا کنه خوب بشی آخه همش شیر برمیگرده تو حلقت و تو رو از خواب ناز می پرونهدل شکسته

خیلی غصه تو می خوریم من و بابا این روزا

خداروشکر شب تا صبح رو خوب می خوابی.صبح هم یه 2 ساعت می خوابی تا ساعت 10 اینطورا

ولی از ظهر به اینور بد قلقی هات شروع میشه

راستی دیروز مامان بزرگ(مامان بابایی) بردتت حموم.آب ریخت رو صورتت تو هم جیغ و داد و فغان راه انداختینگران

چون خوشت نمیاد سرت رو ببرن زیر آب

مامانی هنوز خونه تکونی نکردیم منتظرم مامان بزرگ(مامان مامانی) کارهای خونه ی خودش تموم بشه بیاد پیش ما بهمون کمک کنه

راستی دیروز با هم رفتیم واسه مامانی مانتو و روسری خریدیم

غصه نخور واسه تو هم حتما یه چیزایی می خریم آخه یه عالمه لباس داری که قبلا مامان بزرگ و بابا بزرگ رو سیسمونی برات خریدن که دیگه واسه عید نیازی نباشه لباس بخریم برات دستشون درد نکنه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیدای آبی
10 اسفند 92 8:35
سلام علیرضا خاله خوبی فدات شم انشاء ا... زود زود خوب میشی گلم ... فدات بشم داری بزرگ میشی خاله
مامان جونت
پاسخ
ممنون خاله لیدا ایشالله نی نی شما هم اومده باشه
ساناز مامان نیکان
10 اسفند 92 17:34
بازم میگم به نظر من به اون چیزا نیازی نیس.....مانتوتونم مبارکه خانوم...ما که هرچی میگیریم عکسشو برای گل روی شما میزاریم ولی شما همش دریغ بفرما
مامان جونت
پاسخ
بابا وقت نمی کنم ممنون از تبریکت
نیلوفر
11 اسفند 92 11:28
نگران نباش عزیزم. این چیزها تو نینی فسقلی ها طبیعیه. همینکه معده ش یه کوچولو بزرگ بشه این رفلاکس ها برطرف میشه. ماشاله خیلییییییییییییییی خوردنی شده.
مامان جونت
پاسخ
ممنون نیلوفر جونم
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:02
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
arezoopingo
20 اسفند 92 1:39
سلام گلم.هانام رفلاکس داره کم کم بهتر میشن.بهم گفتن یا 3 ماهگی یا 6 ماهگی خوب میشه.الان خیلی بهتره.انشاالله گل پسری بهتر میشه.ولی داروهاشو مرتب بده
مامان جونت
پاسخ
چی بگم والا آرزو جون امیدوارم زود خوب بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد