علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دونه سیب

نظرات (9)

مانیا
10 اسفند 92 12:51
ای جانم خدا بررات نگهش داره
مامان جونت
پاسخ
فدات شم مانیا جونم
ساناز مامان نیکان
10 اسفند 92 17:32
خاله برا خودت مردی شدیا با اون سوئی شرت قشنگت...لباس هندونه ایشو ببین....ای جووونم...داری مرگ بر امریکا میدی توی عکس اول؟ ببوسش مامانش
مامان جونت
پاسخ
ممنون خاله ساناز جون به نیکان سلام برسون و ببوسش
darya
11 اسفند 92 11:50
ای جاننننننننننننننننننننننننن عجب ژستایی پسرمون این کارستا هزارتا بوووسسسسسسسسسسس
مامان جونت
پاسخ
هههههههههههه آره به باباش کشیده کاملا از این لحاظ
سوگلی
12 اسفند 92 0:01
وای عزیز دلم هزارماشاا...قربونت برم با اون ژست گرفتنت
مامان جونت
پاسخ
خخخخ می بینی سوگل
الهام
12 اسفند 92 11:53
عزیزمممممممممم چقدر با کلاه نازه .. چقدر سویی شرتش بهش اومده خدا حفظش کنه ...
مامان جونت
پاسخ
ممنون الهامم ایشالله عکس های مهبد جونمو بذاری زودتر
مامان کیان جون
17 اسفند 92 1:50
سلام فاطمه جونم.مرسی از اینکه ادرس و رمز وب پسر خوشملت رو برام گذاشتی.دلم واستون یه ذره شده بود.بیا غلم عزیزم
مامان جونت
پاسخ
سلام گلم خواهش می کنم قابل تو رو نداشت کیان جیگرمو ببوسش که من واقعاااااااااااااااااااا عاشقشم
مامان کیان جون
17 اسفند 92 1:52
علی رضا جون ناز و خوشگلم ماشالا واسه خوب مردی شدیا. هکساتیکی از یکی قشنگتر بودن و من همشون رو دوست داشتم فرشته کوچولوی مهربون
مامان جونت
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
fafa
18 اسفند 92 19:48
این همه پست گزاشتی من نفهمیدیییییییییییییم الهی بگردم این فندق چه کوچولویه هنوووووز توروخدا این رمز اول وبتو بردار هر سری باید برم تو خصوصام و کمنتتو پیدا کنمحافظه در حد پلانگتون
مامان جونت
پاسخ
هههههه جان خودم اگه می شد برمیداشتم نمیشه آخه
نگار
22 اسفند 92 0:26
جانمممممممممم بوربوکووووووو عشقمههههه بخدا ببین چه گاردی گرفته خخخخخ فاطمه در برابر تو هااااااااااا ماشالا هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااا به اقا علیرضامونننننننن فاطمه جون ببوسش گل پسرو
مامان جونت
پاسخ
هههههههههه نخند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد