علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دونه سیب

پسر گلم نیم سال از عمرت گذشت

1393/4/27 22:06
نویسنده : مامان جونت
558 بازدید
اشتراک گذاری

نیم سال رو سپری کردی با تمام سختی ها و خوشی ها و .....

ببخشید که من دیر به دیر وبلاگت رو آپدیت می کنم 

تقریبا 5 ماه و 20 روزت بود که دیدم پاهاتو تو دستت می گیری منم اینطوری شدمخوشمزهخوشمزهخوشمزه

کلا هر کار جدیدی که می کنی خیلی ذوق می کنم 

6 ماه و یک هفته ات اینطورا که بود با تسلط بیشتری شیشه تو می تونی بگیری

کم کم داره سوپ خوردنت بهتر میشه سری اولی که سوپت رو کامل خوردی واقعا ذوق زده شدم آخه وقتی بهت سوپ میدادم اوق میزدی همشسبز ولی این سری تو سوپت آبلیمو و رشته فرنگی ریخته بودم انگاری خیلی خوشت اومد و ضمنا سوپت رو هم با گوشکوب له کردم آخه سری های پیش با پشت قاشق له می کردم درشت درشت می موند به همون خاطر خوشت نمیومد ببخشید پسرم که اذیت شدی آخه می ترسیدم بد غذا بشی ولی خاله ساناز و بقیه ی خاله ها کلی دعوام کردن گفتن پسرکمون دندون نداره که بجووه بریز تو مخلوط کن براش له له بشه بتونه بخوره شاکی

الان دیگه باید پوره بهت بدم خدا کنه این ماه خوب وزن بگیری پسر گلم

راستی پریشب با هم رفتیم مراسم شب قدر مثل ما تا خود صبح بیدار بودی و احیا گرفتیخندونک

امشبم قراره بریم زیبا

انشالله امشبم پسر خوبی باشی و اذیت نکنی مامانی روبغل

دو هفته دیگه عروسی دایی امیر حسینه منم همش دغدغه ی لباس تو رو دارمخطا

حالا بریم سراغ عکس ها

 

بریم نزدیک تر

بازم نزدیک تر

عاشق این عکستممحبتمحبتمحبت

 

اینجا زیاد نمی تونی پاهاتو بگیری تو دستت فقط در حد اینه که زانوهاتو بلند کنی

2 تا عکس از خوابیدنت

اینم عکسات با لباسای جدیدت

 

پسندها (4)

نظرات (5)

ساناز مامان نیکان
30 تیر 93 14:59
الهی من قربون اون روی سفید و تن بلوریت بشمممم...تو چقده جیگرتر میشی روز به روزززز...مامانش این سری عکساش محشرههههههه...وای عشق کردم شلوارشو ببین چقد فانتزیه این علیرضااااااا خاله خداروشکر که خوب غذاتو میخوری...خاله مامان میمونی داری...حرف منو گوش بده شما همیشه حرفشو گوش خواهی کرد و بدقلقی نمیکنی...دورت بگردم مرسی که روسیاهم نکردی و تون مادرتو سوزوندی و سوپتو خوردی...فدات شمممم بووووووس بووووس همیشه توی قلبمید
مامان جونت
پاسخ
خیلی ممنون
سمیرا
31 تیر 93 2:18
سلام پسر خشکلم وای خدا چه شلوار نازی خشایاری هستش شلوار اقا علیرضا خخخخخخخخخ خیلی هم بهش میاد
مامان جونت
پاسخ
ممنون سمیرا جون خدا آقا عرشیا رو برات نگه داره
سارا مامان یاسین
2 مرداد 93 21:48
ای جانم ماشاا... وروجک کوچولو علیرضا جونم برای ماهم دعا کردی عزیزم دوست دارم نانازم بووووووووووووووووووووووووس
مامان جونت
پاسخ
ممنون سارا جونم
سوگل مامان رسا
6 مرداد 93 8:54
ای جانم ماشاا... هر روز شیرینتر میشه این گل پسری علیرضای بوربوری یعنی عاشق اون شلوار خشایاریتم خاله قربونت بره که احیا گرفتی قبول باشه عزیزم التماس دعا
مامان جونت
پاسخ
ممنون سوگلم بی صبرانه منتظر عکسای رسا گلی ام
مهدیه
16 مرداد 93 8:11
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد