علیرضا جونمعلیرضا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دونه سیب

دونه جونم.......

1392/7/25 17:18
نویسنده : مامان جونت
472 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نی نی عمه جونت هم اومد totalgifs.com woopies gif gif 002.gifهورااااااااااااااااااا

 

نی نی عمه قراره 23 آذر ماه انشالله به دنیا بیادtotalgifs.com moreheads gif gif 148.gif

اگه تو هم این ماه بیای 23 دی ماه میای و با هم دیگه بازی می کنینtotalgifs.com moreheads gif gif 90.gif

خوشحال شدی نه؟totalgifs.com woopies gif gif 017.gif

پس تو هم زودی بیاtotalgifs.com woopies gif gif 007.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ابریشم
7 اردیبهشت 92 13:43
عروسم الان توی دلته...ای قربونش برم مننننننننننن


فدای تو بشممممممممممممم من
ماماطهورا
7 اردیبهشت 92 21:11
يعني مادر شوهرت بارداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من کی گفتم مادر شوهرم

گفتم نی نی عمه جون یعنی خواهر شوهرم باردار شده
نیلوفر
7 اردیبهشت 92 23:30
مبارکه عزیزممممممممم انشااله به زودی دونه سیب تو هم میاد و تو زمین قلبت ریشه میزنه.


انشالله مال تو هم میاد زود زود

ممنون جیگرم بوووووووووووووس
ماماطهورا
9 اردیبهشت 92 16:00
آخ آخ ببخشيد اين روزا انقدر استرس دارم كه اصلا نميدونم چي به چيه انشالله به سلامتي هم ني ني عمه جون هم دونه سيب خودت ميان و باهم بازي ميكنن

بازم ببخشيد


ههههههههههههه اشکال نداره عزیز دلم
خواهر فرناز
11 اردیبهشت 92 10:49
روزتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الهی سال های سال سایه تون بالای سر دونه سیب باشه


ممنون جیگرمممممممممممممم فدای تو
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:04
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .

روززن به همه ي دوستهاي گلم مباركككككككككك


ممنون عزیز دلم
darya
13 اردیبهشت 92 10:23
سلام عزیم
به سلامتی ان شالله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد و روزی تو هم بشه فاطمه جونه عزیز بیای اینجا و به همه خبر مامان شدنت رو بدی و همه رو خوشحال کنی


ممنون دریا جون به زودی میام خبر میدم
نیلوفر
15 اردیبهشت 92 15:00
عزیزممممممممممم مبارکههههههههههههههه

بچه ها گفتن مامان شدی. انشااله به سلامتییییییییییی این نه ماه و بگذرونی و نی نی بیاد تو بغلتتتتتتتتت

مبارکهههههههههههههههههههه

مبارکههههههههههههههههههههه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا


آره ممنون عزیز دلمممممممممممم الهی نی نی تو هم زودی بیاد پیشت و من واست هورا بکشم
سودا
17 اردیبهشت 92 10:14
کلی خوشحال شدم دوباره پیدات کردم ایشالله این حامگی رو با خیر و خوبی پشت سر بگذرونی و نی نی ات صحیح و سالم بیاد تو دلت


ممنون جیگر طلا بووووووووووووووووووس
نانا و نینی جون
17 اردیبهشت 92 10:57
به به
چه خوشحالیییییییییییییییییی
ابجی نازم مامان شده
بی بی چکت مثبت شده فدات بشم
انشاا............ تا اخر بارداری پیشت بمونه در اغعوشت بکشی خیلی خوشحال شدم


ممنون عزیز دلم بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه سیب می باشد